• Handbal Algemene Bathmense Sportvereniging Hoofdsponsoren
  •  
    Successen moet je vieren!

    Beste lezers,

    Als je succes hebt, moet je dat vieren! Mooi dat we dit jaar 2 teams in de zaalcompetitie hebben gehad die kampioen zijn geworden: Dames 2 en de C1. Dit moest natuurlijk gevierd worden.
    Iedereen heeft dit al kunnen lezen, maar als bestuur zijn we supertrots op onze dames en meiden. En natuurlijk was het mooi om te zien hoe het gevierd werd. Zowel Dames 2 als de C1 werd kampioen bij een uitwedstrijd, maar dat weerhield vele Battummers niet om daarnaartoe te reizen. Volle tribunes met na afloop feestvierende supporters en spelers, prachtig om dit te zien. Succes zit niet alleen in wedstrijden winnen, een succes is ook nieuwe vrijwilligers vinden en ook een nieuwe bondscheidsrechter. Mooi dat we als ABS-Handbal hier ook successen behalen!

    Ondertussen zijn de jeugdteams weer volop bezig met de beachcompetitie en heeft Dames 1 zijn eerste bekerwedstrijd gespeeld. Dit was ook een succes, een knappe overwinning op Wijhe 2! De eerste bekeroverwinning weer een feit. Komende weken zijn de laatste beachwedstrijden en dan zit het seizoen 2024-2025 er weer op. Ondertussen is de jeugdcommissie volop bezig met de indeling van de nieuwe teams en zijn de trainers van de senioren weer bezig wie er volgend jaar in de selectieteams zitten. Op naar weer successen in het volgend seizoen!

    Met vriendelijke groet,
    Gertie Klein Hegeman,
    Voorzitter ABS-handbal
     

    ============================================

     KLIK HIER VOOR VOLLEDIGE NIEUWSBRIEF

     ============================================