
Wachten
Beste lezers,
Wachten duurt lang wordt er wel eens gezegd. Dat kunnen we helaas ook zeggen over de nieuwe sporthal, de bouw is nog steeds niet begonnen. Gelukkig lijkt het er wel op dat dat binnenkort gaat gebeuren.
Wat ik persoonlijk als positief ervaar is de gezelligheid in de kantine in de weekenden. Voetbal- en handbalteams en supporters maken nu gezamenlijk gebruik van de kantine. Is het daardoor soms druk? Ja dat wel, maar je krijgt ook meer verbinding met elkaar. Mooi om te zien dat de jongens na een wedstrijd voetbal in de kantine zitten om samen nog een wedstrijd van de handbal te kijken. Wat dat betreft is het al een mooie bijkomstigheid dat we nu al kunnen wennen aan een gezamenlijke kantine.
En als straks alles nieuw is dan zal het nog beter gaan worden. Persoonlijk kijk ik daarnaar uit, maar we zullen dus nog even moeten wachten. En het moeten doen met onze vertrouwde sporthal “De Uutvlog”. Laten we daar samen nog maar van genieten!
Met sportieve groet,
Gertie Klein Hegeman,
Voorzitter ABS-Handbal
============================================
KLIK HIER VOOR VOLLEDIGE NIEUWSBRIEF
============================================
ABS Handbal
Sporthal "De Uutvlog"
Pr. Margrietlaan 14
7437 VD Bathmen
Routebeschrijving